تخت خواب شیک و مدرن!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تخت خواب شیک و مدرن!!
نوشته شده در دو شنبه 21 مهر 1399
بازدید : 28
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

سرویس خواب چوبی قدیمی ترین و زیبا ترین نوع سرویس خواب میباشد . به طور کلی سرویس خواب در قدیم اکثرا از جنس چوبی ساخته میشود. که بسیار مقاوم و با دوام بود. جنس چوب سرویس خواب ها با هم متفاوت است .جوری که در هر نقطه از آب و هوا مقاومت متفاوتی دارند. یکی از زیبا ترین و پر طرفدارترین مدل های سرویس خواب چوبی (ام دی اف) است.

این مدل سرویس خواب مناسب با تمام دکوراسیون های کلاسیک و مدرن میباشد. یک سرویس خواب چوبی نسبت به سرویس های فلزی سروصدای کمتری دارند. این سروصدا شامل صدای اجزای چوب و هم چنین صدای آزار دهنده هنگام جابجایی میشود.بهتر است از این موضوع قافل نشویم. که اتاق خواب بیش تر از آن که صرفا محلی برای خواب باشد محلی برای آرامش روحی افراد است.

بررسی ویژگی های سرویس خواب!!

توجه داشته باشید که سرویس خواب وسیله ای است که در فضای اتاق خواب به چشم می خورد بنا براین بهتر است. در انتخاب طرح و رنگآن دقت لازم را داشته باشید تابتوانید با انتخاب سرویس خوابی شیک و جذاب دکوراسیون اتاق خواب خود را زیبا و منحصر به فرد کنید.

سرویس خواب چوبی در انواع مدل سلطنتی و سرویس خواب اسپرت و مدرن وجود دارند. که انتخاب هر کدام از این طرح ها به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما بستگی دارند.نکته ای که در انتخاب سرویس خواب شما بسیار مهم است. کیفیت و ساختار بکار رفته برای چوب آن است. که روی کیفیت محصول تاثیر مهمی میگذارد.

پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید سرویس خواب حتما آن را بو بکشید درست متوجه شدید. برخی از تخت ها به دلیل استفاده از چوب های نامرغوب و رنگ آمیزی نا مناسب بوی بسیار بدی را از خود پخش میکنند. و به همین دلیل شما در بلند مدت احساس نا خوشایندی نسبت به آن پیدا میکنید.همچنین به منظور نظافت اطراف و زیر تخت توصیه میشود. که تخت ارتفاع مناسبی در حدود ۳۰ سانتی متر داشته باشد که لوله جاروبرقی به راحتی زیر آن برای نظافت قرار بگیرد…

 

سرویس خواب مدرن

 

سرویس خواب هارا از نظر سنی می توان به سه دسته تقسیم کرد:

-سرویس خواب نوزاد
-سرویس خواب نوجوان
-سرویس خواب عروس

انواع تخت خواب ها:

-تخت خواب یه نفره
-تخت خواب دو نفره
-تخت خواب دو طبقه

درکل یکی از اصلی ترین اجزای سرویس خواب تخت خواب است. و انتخاب نوع ان بسته به شخصیت و توان خرید افراد دارد.
سرویس خواب در انواع مختلفی است برای مثال سرویس خواب به شکل گرد ، مستطیل ، فانتزی عروسکی و انواع دیگر از نمونه ها و مدل های سرویس خواب در بازار عرضه میشود.

سبک و استاندارد بودن تخت خواب یکی از رکن های اساسی میباشد. وقتی بعد از یک روز کاری خسته کننده کاری به خانه می روید استراحت و خوابیدن یکی از راه هایی است. که خستگی را از شما می گیرد در نتیجه در زمان خرید تخت خواب خود دقت نمایید.عموما تخت خواب ها به صورت تک نفره و دونفره طراحی و ساخته میشوند.
پاتختی یکی از لوازم جانبی کنار تخت به شمار می رود. که همراه سرویس خواب ارائه میشود.

برای انتخاب تخت خوابتان به نکات زیر توجه داشته باشید:

اگر شما شخصی متاهل هستید و نیاز به تخت خواب دارید بهتر است. تختی با ابعاد مناسب یرای استراحتتان انتخاب کنید. که هر دوشخص به راحتی روی آن خوابیده و استراحت کنند.

نمونه ای از تخت یه نفره:

تخت خواب سطنتی

 

تخت یک نفره باید دارای عرض ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر و طول آن ۲۰۰ متر باشد. اگر شما هنگام خوابیدن زیاد چرخ میزنید بهتر است که تخت خواب ۱۱۰ سانتی متری را خریداری کنید.

تخت خواب های دو نفره عرض ۱۳۵ تا ۱۵۰ سانتی متر رادارند.افرادی که قد بلند دارند. بهتر است تختی با طول ۲ متر تهیه کنند. کسانی که قد کوتاه دارند تخت ۱۹۰ سانتی متری هم پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود.اما باید بدانید سرویس خواب باتوجه به ابعاد و متراژ اتاق خواب شما باید انتخاب شود.

 

ویژگی های سرویس خواب:
-به طور کلی تخت خواب باکیفیت هنگام خوابیدن یا برخاستن صدا بدهد.
-ابعاد آن برای حمل ونقل مناسب باشد. تختی که بشود قطعات آن رااز هم جدا کرد گزینه ی بهتری است.
-تخت باید سبک و راحت باشد که به راحتی بتوان آن را از هم جدانمود

سرویس خواب اسپرت یا سلطنتی؟؟
-سرویس خواب سلطنتی بدلیل زیبایی بی دلیل و کیفیت ساخت مناسب برای جهیزیه عروس بهترین گزینه می باشد.

-در حالیکه سرویس خواب اسپرت به دلیل لحاظ محدوده سنی استفاده کننده برای جوانان و نوجوانان بسیار مناسب بوده و دارای طرح و رنگ بندی متفاوتی است.

نمونه ای از تخت دونفره اسپرت (گرد):

تخت خواب اسپرت گرد

تخت خواب یه نفره:

از این مدل تخت اغلب برای در اتاق کودکان و نوجوانان و جوانان استفاده می‌شود.

سرویس خواب‌های یک نفره در انواع طرح‌های مدرن و کلاسیک و رنگ‌های متنوع موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل‌ها به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب بستگی دارد.

تشک‌هایی که برای تخت خواب یک نفره تهیه می شوند اغلب دو سایز دارند. طول تشک‌ها اغلب ۲ متر است که برای تخت های نوجوان ممکن  است دارای طول ۱۸۰ سانتی متر نیز باشند. بعلاوه عرض تشک ها نیز بنابر آنچه استاندارد تخت خواب یک نفره در نظر گرفته شد ۹۰ سانتی متر است. در هتل‌ها و بیشتر مراکزی که برای اقامت مسافران اتاق مهیا می کنند.

 




:: برچسب‌ها: تخت خواب سلطنتی , سرویس خواب چوبی , سرویس خواب مدرن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: