نکاتی در مورد جا کفشی و انواع آن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نکاتی در مورد جا کفشی و انواع آن
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1399
بازدید : 48
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

جا کفشی چوبی:

 

جا کفشی چوبی:

جا کفشی یکی از ساده ترین وسایل چوبی است اما بسیار مهم و کاربردی برای منزل شماست زیرا مرتب بودن و نمای ورودی به آن  بستگی دارد پس باید به انتخاب آن اهمیت زیادی بدهید، که ورودی منزلتان شیک و زیبا  باشد اما انتخاب جا کفشی زیبا به همین سادگی ها نیست شما باید طرح های زیادی را مورد بررسی قرار دهید و همچنین زمان گیر است اکثر مردم به دلیل این که برای نگهداری کفش ، واکس و پاشنه کش است زیاد دقت نمیکنند که اشتباه است همان طور که گفتیم نمای ورودی و خروجی را تشکیل می دهد و اولین وسیله است که افراد با آن روبه رو میشوند ما در این مقاله با چندین مدل  شما را اشنا خواهیم کرد و راهنمایی های لازم را برای خرید یک جا کفشی شیک و زیبا در اختیار شما میگذاریم.

راهنمایی های لازم برای انتخاب جا کفشی مناسب:

  • فضای مناسب

اصولا فضای اصلی قرار دادن جا کفشی فضای ورودی و راهرو است ولی با کوچکتر شدن منازل و کمبود فضا این مسئله دشوار شده است ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید ابعاد و اندازه فضای خود را اندازه بگیرید تا دچار مشکل نشوید

 

  • اندازه و ابعاد

شما برای یک انتخاب مناسب باید اندازه فضایی که دارید وتعداد کفش ها را در نظر بگیرید و همچنین تعداد کفش هایی که قرار است در اینده اظافه شود پس پیشنهاد میشود که ابعاد بزرگتری در نظر بگیرید.

  • جنس

مدل های آن ها جنس های مختلفی دارند از جمله چوب ، ام دی اف و فلز که  شما  باید با در نظر گرفتن دکوراسیون منزلتان جنس آن را انتخاب کنید اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است پیشنهاد میکنیم از فلزی و ام دی اف استفاده کنید و اگر کلاسیک است  جا کفشی چوبی را پیشنهاد میکنیم.

  • رنگ مناسب

همانطور که جنس و ابعاد مهم است رنگ و مدل آن هم مهم است و شما باید متناسب با رنگ دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

در چهار رنگ ، رنگهای آبنوس ، وکنه ، آنتیک و لارکس طراحی میشود

 انواع جا کفشی ها :

  •  مدرن

  •  سه تکه

  • مدل جاکفشی و جا لباسی

  •  نشیمن دار

  • دیواری

 

 

مدل مدرن :

این سبک  معمولا ساده و دارای رنگ روشن هستند که  زیبایی و سادگی خاصی دارند که امروزه طرفدار های بسیاری دارد.

جا کفشی مدرن- رادیمان

مدل سه تکه:

مدل سه تکه همان طور که از نامشان پیداست سه تکه هستند که اگر تعداد کفش های شما بالاست وتنوع کفش های زیادی دارید برای شما بسیار مناسب است.برای مثال شما میتوانید کفش های تابستانی  بهاره مجلسی و اسپرت را به راحتی در این جا کفشی ها جداسازی  و مرتب کنید.

جا کفشی- رادیمان

جا کفشی و جا لباسی:

این سبک هم جا کفشی هم جا لباسی است که برای ورودی منازل مناسب است و البته این هم باید در نظر گرفت که این نوع فضای زیادی را اشغال میکند که باید مناسب با فضای خود این سبک را انتخاب کنید.

جا کفشی و جا لباسی- رادیمان

مدل نشیمن دار:

این مدل بسیار پر طرفدار و کاربردی است که ویژگی آن نشستن و پوشیدن کفش است. ارتفاع کمی هم دارند که متوان هم در راهرو هم دراتاق قرار داد.

جا کفشی نشیمن دار-رادیمان

مدل دیواری:

این سبک بر روی دیوار نصب میشوند و فضایی را اشغال نمیکنند که برای آپارتمان های کوچک بسیار مناسب هستند. این سبک  جاکفشی اغلب آینه دار بوده و به صورت چند تکه نصب می گردند. اندازه و ابعاد  آن را میتوان بر حسب  نیاز و تعداد کفش ها طراحی کرد.

 

جا کفشی دیواری-رادیمان




:: برچسب‌ها: جاک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: