ساعت دیواری چوبی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ساعت دیواری چوبی
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1399
بازدید : 72
نویسنده : مینا ارمین نژاد

 

 

ساعت دیواری چوبی

تناسب رنگ اكسسوري‌هاي ديواري عمر استفاده آن‌ها را بيشتر مي‌كند و شما را ديرتر از خود خسته و دل‌زده مي‌كند. يه عنصر ساده هيچگاه جذابيت خود را از دست نمي دهد و هميشه جزو عناصر دلنشين دكوراسيون داخلي باقي مي ماند.

ساعت یکی از عناصر پر کاربرد و غالبا تزئینی در فضای داخلی است. ساعت دیواری یکی از اساسی ترین وسایل دکوری است که به تناسب فضای طراحی شده در اتاق خواب و پذیرایی طرح ان انتخاب میشود. ساعت دیواری طرح های بسیار زیادی مانند

ساعت دیواری مدرن

، ساعت دیواری فانتزی، ساعت دیواری تبلیغاتی و ... دارد که می توانید از میان این مدل های متنوع یکی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

هميشه هنگام چيدمان دكوراسيون خانه، يكي از نكات مهمي كه بايد در نظر داشت، هماهنگي و همنشيني رنگ هاي عناصر دكوراسيون داخلي است، كه اغلب زمان زيادي براي ايجاد اين هماهنگي صرف مي شود.

ساعت دیواری چوبی

ساعت دیواری می تواند وسیله ای زیبا و جالب توجه است لذا در انتخاب ساعت دیواری باید به این نکته توجه داشته باشید که

مدل ساعت دیواری

با مدل دیگر وسایل منزل همخوانی داشته باشد، برای تنوع بیشتر در ظاهر اتاق می توانید از ساعت دیواری مدرن و شیک استفاده کنید. انتخاب ساعت دیواری بسیار مهم است زیرا ساعت دیواری اولین چیزی است که معمولا پس از بیدار شدن از خواب می بینید.

ابتدا باید تصمیم بگیرید ساعت دیواری در کجای خانه قرار می گیرد. آیا می خواهید با یک ساعت پاندولی بزرگ فضای خالی گوشه اتاق نهارخوری را پر کنید یا با یک

ساعت دیواری کوچک

و ساده اتاق خواب تان را تزیین کنید؟ هر

نوع ساعت دیواری

مناسب یک قسمت منزل است، مثلا

ساعت دیواری فانتزی

بیشتر مناسب اتاق خواب است.

ساعت دیواری چوبی

ساعت دیواری ها یکی از بهترین و پرکاربرد ترین وسایل دردکوراسیون داخلی خانه هستند.از ساعت دیواری میتوانید در همه جا استفاده کنید. در اداره ها و شرکت ها نیز از این ساعت ها استفاده میشودو فقط در دکوراسیون داخلی خانه کاربرد ندارد. در گذشته از ساعت دیواری به عنوان یک وسیله نشان دهنده ی زمان استفاده میشد و به ظاهر آن اصلا توجه نمیکردند.
به همین دلیل ساعت دیواری ها در گذشته ساده طراحی میشد اما امروزه این ساعت ها در انواع طرح و رنگ ها طراحی شده اند. به همین دلیل امروزه ساعت دیواری ها علاوه بر اینکه یک وسیله ی نشان دهنده ی زمان است از آن به عنوان یک وسیله ی تزئینی و دکوری نیز میتوانید استفاده کنید.

ساعت دیواری های چوبی یکی از بهترین ساعت دیواری ها هستند که بدلیل مدرن بودن هم ظاهر زیباتری دارند و هم امکانات بیشتری نسبت به سایر ساعت ها دارند. بدلیل زیبا و شیک شدن وسایل ها از چوب برای ساخت بیشتر وسایل استفاده میکنند.
برای مثال کابینت های ام دی اف و کمدهای دیواری که از چوب ساخته میشوند و ظاهر زیبا و کیفیت بالاتری دارند. پس استفاده از چوب در طراحی و

ساخت ساعت های دیواری

نیز باعث شده این ساعت ها علاوه بر اینکه کاربرد های زیادی که دارند تبدیل به یک وسیله ی تزئینی دیوار نیز بشوند.

از ساعت دیواری میتوانید در همه ی بخش های خانه استفاده کنید در اتاق پذیرایی و اتاق خواب استفاده از این ساعت ها الزامی است زیرا نبود ساعت در این بخش از خانه باعث ناقص بودن دکوراسیون خانه میشود.برای همه ی کار های خود به زمان نیاز دارید پس یک وسیله ی نشان دهنده ی زمان در همه جا برای شما لازم است.

ساعت دیواری چوبی
ساعت های دیواری را میتوانید در همه جا قرار دهید. در شرکت و ادارات نیز میتوانید از این ساعت ها استفاده کنید ساعت های چوبی طوری طراحی شده اند که باعث جلب توجه همه میشود و به دکوراسیون خانه ی شما تازگی میبخشد.بیشتر افراد فقط در اتاق پذیرایی از این ساعت ها استفاده میکنند که چون اتاق پذیرایی بخش پذیرایی از مهمان ها است و باعث دید مثبت مهمان ها به دکوراسیون خانه ی شما میشود میتوانید از ساعت های چوبی زیبا در این اتاق استفاده کنید تا به کمک سایر وسایل های اتاق دکوراسیون خانه را شیک و زیباتر کند.

چرا ساعت دیواری چوبی؟
ساعت دیواری چوبی جزو مدرنترین ساعت ها است. بخاطر زیبایی که دارد میتوانید به عنوان یک وسیله ی تزئینی دیوار استفاده کنید.مناسب همه ی سبک های دکوراسیون خانه است.

میتوانید در همه جای خانه از این ساعت ها استفاده کنید.این ها دلایل استفاده از

ساعت دیواری چوبی

در دکوراسیون خانه هستند. این ساعت ها بدلیل مدرن بودن و استفاده از تکنولوژی های جدید برای ساعت این ساعت ها دارای امکانات زیاد هستند و همچنین بدلیل استفاده از چوب برای ساخت این ساعت ها دارای مقاومت بالاتر و ظاهر شیک و زیباتری نسبت به سایر ساعت های دیواری هستند.

گر نمیتوانید یک وسایل دکوری و یا تزئینی برای دیوار پیدا کنید میتوانید از این ساعت ها به عنوان وسایل تزئینی دیوار استفاده کنید. و

فضایی مدرن

و شیک برای دکوراسیون خانه ی خود درست کنید.

ساعت دیواری چوبی
اين ساعت ديواري از جنس چوب ام دي اف با ضخامت شانرده ميلي متري ساخته شده كه از ضخامت و استحكام مناسبي برخوردار است و بجاي رنگ از تكنيك

روکش کردن

ساعت بوسيله روكش پي وي سي استفاده شده است.

موتور ساعت

از نوع كوارتز اصل تايوان مي‌باشد و براي نصب كافيست تا ساعت را بوسيله يك ميخ روي ديوار نصب كنيد. با توجه به يك تكه بودن ساعت و استفاده از روكش پي وي سي سفيد بجاي رنگ، تميز كردن ساعت با يك دستمال معمولي به راحتي انجام مي‌شود و بدنه ساعت در برابر خط و خش دستمال‌هاي زبر كاملا مقاوم است.

ساعت دیواری چوبی
این ساعت در برابر رطوبت و نور شدید کاملا مقاوم است و براحتی می‌توان از آن در مناطقی با رطوبت بالا مانند شمال کشور استفاده کرد.

برجستگی ساعت

از دیوار، سایه زیبایی روی دیوار ایجاد می‌کند ازین رو پیشنهاد می‌شود ازین محصول در اتاق نشیمن استفاده نمایید.
طرح دلنشین با حلقه های دور آن بهترین انتخاب برای نصب روی کاغذ های دیواری است و برای زوج‌های جوان، استفاده از این ساعت روی دیوارهای روشن کرم رنگ یا سفید رنگ جلوه خاصی به دکوراسیون می‎‌بخشد.

چگونه یک ساعت دیواری تزئینی مناسب برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کنیم؟
ساعت دیواری منزل شما تأثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما دارد. فردی که وارد خانه شما می‌شود؛ با مشاهده ساعت قبل از اینکه از زمان دقیق مطلع شود؛ با سلیقه شما آشنا می‌شود.

با وجود گوشی‌های تلفن همراه و

ساعت‌های دیجیتال

باز هم ساعت دیواری جایگاه خود را حفظ کرده‌است. خوشبختانه ساعت آخرین قطعه پازل در طراحی دکوراسیون شما است.

از این رو، با درنظرگرفتن سبک دکوراسیون موردنظر،

ساعت مناسب

را انتخاب می‌کنید. انتخاب به عهده شما است. ساعت دیواری فانتزی، لوکس، مدرن، کلاسیک، گرد، چوبی، پاندولی، آینه‌ای، رومیزی و بسیاری مدل‌های دیگر جهت استفاده در دکوراسیون شما مناسب خواهدبود.

نکات طلایی در خرید ساعت دیواری
در انتخاب ساعت‌های دیواری باید نکات فراوانی را درنظر داشت. در ادامه به برخی از این مدل‌ها اشاره می‌کنیم.

ساعت دیواری چوبی
-رنگ ساعت
رنگ‌های به‌کار رفته در طراحی دکوراتیو، نقش مهمی در انتخاب

رنگ ساعت دیواری

دارد. رنگ ساعت نباید مشابه رنگ‌های به‌کار رفته در مبلمان فضا باشد. اگر ساعت را در بخش جنوبی خانه نصب می‌کنید؛
باید در انتخاب ساعت رنگ‌های قرمز، نارنجی یا زرد را درنظر بگیرید. اگر

محل نصب ساعت

را در بخش شمالی منزل درنظر گرفته‌اید؛ اولویت با رنگ‌های نقره‌ای و سفید است. انتخاب رنگ ساعت در فنگ‌شویی منزل شما تأثیر بسیار زیادی دارد.
-محل نصب
محل نصب ساعت در چه اتاقی تعیین شده‌است. سبک دکوراسیون به‌کاررفته در اتاق،

سبک ساعت

را مشخص می‌کند. به عنوان مثال اگر ساعت را برای نصب در آشپزخانه انتخاب می‌کنید؛ در انتخاب ساعت‌هایی شبیه به قاشق و چنگال را درنظر بگیرید.

ساعت دیواری چوبی
سبک دکوراسیون
طراحی دکوراسیون شما بسیار شیک و لاکچری است یا به دنبال اجرای طراحی‌های کلاسیک هستید؟

ساعت‌های دیواری بزرگ

در انواع مختلفی ساخته‌می‌شوند. ساعت می‌تواند مدرن و شیک طراحی‌شده یا چوبی و سلطنتی باشد. در ادامه با برخی از انواع این ساعت‌ها آشنا می‌شوید:

1.ساعت دیواری فانتزی
2.ساعت‌های گرد
3.ساعت‌های چوبی
4.ساعت‌های پلکسی
5.ساعت‌های والتر
6.ساعت‌های امگا
7.ساعت‌های دو‌طرفه
8.ساعت‌های پاندول‌دار
9.ساعت‌های دیجیتال
10.ساعت آینه‌ای
11.ساعت مدرن رومی
12.ساعت‌های طلایی درخشان
13.ساعت ایستاده
14.ساعت با عقربه فلزی
15.ساعت از جنس پلی‌استر
16.ساعت فلزی
17.ساعت سفید

این فهرست همچنان ادامه دارد… در واقع گزینه‌ای موجود در انتخاب یک ساعت دیواری شاید به تعداد آدم‌ها باشد. دکوراسیون منزل شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بنابراین باید در انتخاب این قبیل ساعت‌ها بیشتر دقت کنید. با شناخت مدل موردنظر، ساعت مناسب را برای فضا انتخاب کنید.

ساعت دیواری چوبی
ساعت دیواری بزرگ
اگر جهت تکمیل دکوراسیون داخلی منزل خود به دنبال مدل‌هایی نظیر ساعت بزرگ هستید؛ باید بگویم؛ ساعت دیواری بزرگ تنها یک ساعت نیست؛ زمانی که اندازه بزرگی را برای انتخاب ساعت در نظر می‌گیرید؛ یک تابلو به دکوراسیون خود می‌افزاید.

هنگام نصب ساعت دیواری این نکات را در نظر داشته‌باشید!
قوانین خاصی جهت نصب ساعت دیواری وجود دارد. در واقع هر محلی برای نصب ساعت مناسب نیست بنابراین این نکات را در زمان نصب درنظر داشته‌باشد:

-ارتفاع مناسب جهت نصب ساعت نباید بیش از اندازه بلند یا کوتاه باشد. ساعت باید در راستای چشم به دیوار آویخته شود.
-در یک فضا از چند ساعت استفاده نکنید. چرا که علاوه بر صدای تیک‌تاک بیش از اندازه ساعت‌ها، نظم و هماهنگی فضا نیز از بین می‌رود.
-بر اساس قانون فنگ‌شویی بهتراست؛ ساعت را در بالای تخت خواب یا در مقابل تخت آویزان نکنید.

ساعت دیواری چوبی
در آخر
شاید در وهله اول انتخاب یک ساعت دیواری کار چندان پیچیده‌ای به نظر نرسد. اما این شی به ظاهر کوچک، توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

به عبارتی ممکن‌است؛ مهمانان متوجه مجسمه‌ای که از آخرین سفر خود آورده‌اید نشوند؛ اما ساعت هرگز از دید حاضران دور نخواهندماند.

بنابراین تمام اصول را در انتخاب ساعت درنظر بگیرید. سبک منزل شما گویای حقایق بی‌شماری از شخصیت شما است. سبک فضای موردنظر را درنظر بگیرید؛ سپس جهت

خرید ساعت

موردنظر اقدام کنید.

فضای موردنظر شما روح منحصر به فردی دارد که در هماهنگی با دیگر قسمت‌های منزل شما است؛ اما با این وجود هر فضایی روایتی متفاوت را به تصویر می‌کشد و به طراحی متفاوتی نیاز دارد و تمامی نکات را به خوبی درنظر بگیرید و آخرین قطعه پازل

طراحی دکوراسیون

خود را هوشمندانه انتخاب کنید.
ساعت از جمله لوازمی‌است که هرگز از دکوراسیون منازل حذف نخواهدشد. مدرنیته و استفاده از تکنولوژی‌های روز، طراحی‌های متفاوتی را در ساعت‌ها به وجود آورده‌اند؛ چرا که این کالا یار همیشگی طراحی منازل است.




:: برچسب‌ها: ساعت دیواری چوبی مدرن , ساخت ساعت دیواری چوبی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: